konyol…

hare ne tuh pas aku buka milis,, ada undangan p’nikahan jo ma jessi,,, detik pertama2 si kaget,, pi akhirnya sadar juga klo itu cuma ulah jo,, (** dasar jo..).. akhirnya jdi rame tuh milis… nah ma jesi aku disuruh kasi tau ms.wahyu,,pertamanya sih males,,,pi pas gi males 🙂 ,, pgin iseng, kepikiran juga kasih tau… 🙂

akhirnya aku kirim p’cakapan aku ma jesi, yg isinya jesi nyuruh aku kasi tau undangan itu,,, hahaha,,, t;nyata orangnya pensaran undangan apaan… 🙂 .,,,

** nih obrolannya.. 🙂
wes             : undangan opo?
wes             : lahh
wes             : undangan opo seh?
wes             : lehh
wes             : ditakoni kok..
tita          : sek2
tita          : undngya gambar nih
wes             : endi seh
wes             : sharing ae
tita          : sek2
tita          : ilang 🙂
wes            : heleh
wes            : undangan opo seh?
tita         : sabar pak
tita         : puasa
tita         : melatih kesabaran
🙂

** aku kirim gambarnya (undangan.Red),,, 🙂 ,,  (** LOL)

ra genah,,,

ra genah,,,

wes           : wew
wes           : iki temenan ta
wes           : lo kamu ii

tita          : 🙂 (** LOL)
wes             : ngguyu barang
wes             : jiahhh
wes             : nek temen yo wes
wes             : walaupun agak kaget
tita          : pengen ngguyu
tita           : ngempet iki

wes             : laahhh
wes             : seng nggenah ta
wes             : nek beneran
wes             : yo i’m so sorry
wes             : g bisa dateng
wes             : mepet banget ma mbakku
tita           : knapa gak bisa dteng? 🙂
wes              : mbakku tgl 15 hare
wes              : mepet kalee
wes              : nyiap2innya
wes              : 2 minggu kudu jadi panitia lebih awal aku i…
wes              : biasa prepare…
wes              : capek dehhhhh
wes              : asemmmm
tita           : percaya nih.??
wes              : gk eruh aku
wes              : antara percaya n tidak
wes              : sumpah kaget…
wes              : tak akoni
wes              : gak ada angin g ada hujan
tita           : 🙂 (** LOL)
wes              : ngguyu iii
wes              : behhh
wes              : walaupun agak kaget
tita           : seneng.. 🙂
wes              : seneng ii
wes              : seneng ngopo?
tita           : ya iyalah mo kawin (** LOL)
wes              : lo temenan ta?
wes              : aku serius ki tit?
wes              : ojo guyon po o?
tita           : jgn marah
tita           : ntar batal

wes              : la iya
wes              : beneran ta
wes              : ??
wes              : iki
tita           : confirm aja jk jesi
wes              : gak wes
wes              : males
tita           : loh loh
tita           : ojok nesu to
🙂
wes              : ora nesu aku
wes              : ngopo?
wes              : seng nggenah ta
tita           : sory mas
tita           : sory bgt

wes              : km oleh undangan iki soko sopo?
tita           : arek2
wes              : poso2 iki
wes              : arek2 sopo
tita           : ada dehh 🙂 (** LOL)
wes               : wes males wes

bayangin aja gimana mw gak ngguyu ngakak coba,, secara percaya gitu aja,,, lagian klopun mo nikah pastinya si jesi udah sibuk prepare,,, masa gak tau sih… ya ampun,,, (** LOL),,,

** sepurane seng akeh yo mas,,, sepurane,,, 🙂

Advertisements

~ by tita on September 6, 2008.

5 Responses to “konyol…”

  1. HAGAGAGAGA…. Lucu..lucu…

  2. Waddoohhhh…..
    La kok pake di copas barangg…..
    Asemmmmmmmm……
    😦

  3. wong misterius :
    Waddoohhhh…..
    La kok pake di copas barangg…..
    Asemmmmmmmm……
    😦

    *** hehehehe,,, ya udah ntar aq gnti pake id aja (wes.Red),,, 🙂

  4. Tita… Pertama kenal, jutek…
    tapi ternyata, Cerewet… Bawel…

  5. hhmmm…mosok se.?? 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: